marți, 26 august 2014

Sunt trup din trupul tău

                                         Femeia, delicată si frumoasă este izvorul cu apă vie,
                                                  în jurul căruia se află oaza  bucuriei !

Sunt trup
din trupul tău,
din coasta ta
creată,
a vrut
bunul Dumnezeu,
să fiu
a ta consoartă.

Şi,
când mi-a dat suflare,
mi-a dat
şi gingăşie,
mi-a pus nimb de alinare
şi purpură de bucurie.

Mi-a pus
căldură în privire,
o rază-mi luminează faţa,
îţi sunt, mereu, semn de uimire,
mereu topesc inimi
ca gheaţa.

Şi
m-a făcut fragilă,
frumoasă
şi subţire,
rebelă şi docilă, 
tu să-mi fii ocrotire!

Mi-a dat
înţelepciune,
şi tact
şi iscusinţă
mi-a dat compasiune,
şi
multă suferinţă.

În ochii, 
două stele,
mi-a pus boabe de rouă,
sunt lacrimile mele,
sunt lacrimi de durere,
pot fi de fericire
pot fi de...
amăndouă.

În inimă
mi-a pus iubire,
prin vene curge pasiune,
în suflet,
râu de dăruire
să se reverse peste lume.

Şi mi-a mai dat
 un dar
ce le-a-ntrecut
 pe toate,
căci
 m-a-nzestrat cu har,
s-aduc pe lume viaţă.
                                                                                             de Nelly Păscălin _26.08.2014



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu