vineri, 17 octombrie 2014

Iubire cu parfum de toamnă





Iubire cu parfum de toamnă
Îmi ningi pe inimă cu fluturi,
Eu îţi fac loc, dar îmi e teamă,
Că nu-i destul, ca să te scuturi.

Tu oare ştii că îmi eşti dragă,
Tu oare ştii că eşti frumoasă,
Un...nu ştiu ce pe noi ne leagă,
Îmi eşti a inimii aleasă!

Un cioc,cioc, cioc, o zi ploioasă -
Tu mi-ai bătut sfioasă-n  geam,
Cum eu din fire-s curioasă,
Uşa ţi-am deschis şi... neam!

N-ai mai plecat din al meu suflet,
Oricât am vrut eu să te scot,
Mă răscoleşti, eşti ca un scâncet
De nu mai vreau, de nu mai pot. 

Parfumul tău de mere coapte,
De struguri galbeni-aurii,
De frunze suspinând în şoapte...
Aş vrea să pleci şi să rămâi.

Iubire cu parfum de toamnă
Îmi ningi cu  fluturi arămii,
Te-ntreb a nu ştiu câta oară:
De ce-ai venit şi nu rămâi?

de Nelly Păscălin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu