marți, 2 septembrie 2014

Mă caut


Tot alergând după fericire, ne piedem printre anotimpuri



Mă caut printre anotimpuri,
în iernile cu dalbe cânturi,
în înflorite primăveri,
ce au trecut, parc-au fost ieri.

În amintiri ce îmi curg râu,
în lan de maci până la brâu,
la streşini cuib de rândunici
şi umbra mea o văd aici.

În ramuri albe de cais,
în primăveri de paradis,
în veri cu hohote de râs,
în toamne cu suspin de plâns.



În lacrimile vii de sfinţi,
în casă, lâng-ai mei părinţi,
în seri cu dangăte de clopot,
în nostalgii ce dau în clocot.

Mă caut printre anotimpuri,
în primăveri şi asfinţituri
mă regăsesc în toamne reci,
păşind pe arămii poteci.

Purtând la tâmple albe ierni
în suflet numai primăveri,
pe umeri mantie de vară
stropită cu parfum de toamnă.
de Nelly Păscălin _02.09.2014






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu