duminică, 7 septembrie 2014

Mi-am pus sufletul în palmă

                           
 ,,Cel mai frumos altar este sufletul omului"
Într-o luminoasă vară
cu contur din lauri verzi,
mi-am pus sufletul în palmă,
mi-a fost teamă, să nu cadă,
palma am făcut-o pumn.
Călător, în al tău drum,
poţi o clipă să opreşti 
şi în suflet să-mi citeşti?
Te las pumnul să-mi desfaci, 
palma să-mi întinzi,
poţi să citeşti în gând,
poţi să citeşti cu glas,
poţi chiar să te uimeşti,
numai să nu răneşti.
De-mi vei găsi în palme soare,
te las, să iei din raze,
răsfiră-le în beznă
şi-acolo unde doare.
De-mi vei găsi în palme ploi,
tu să-mi risipeşti norii,
să nu-i mai laşi să-mi plouă,
adu-mi în palme zorii!
De vei găsi în palme cânt,
te leg cu jurământ,
să-l cânţi cât poţi de tare,
înalţă-l pân' la soare
şi cântă-l peste mare,
şi cântă-l peste zare!

De-mi găsi în palmă iarnă,
tu să mă laşi să ning
în fluturi albi,
şi să mi-i laşi să zboare,
închide-mi palma iar în pumn
drag călător...
oprit din drum!


de Nelly Păscălin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu