joi, 25 septembrie 2014

Sunt zâna Violeta

                 Copilăria - tărâm al magiei, populat de zâne şi feţi-frumoşi.


Eu sunt o zâna bună,
Mă cheamă Violeta.
Ieri noapte n-a fost lună
Şi mi-am pierdut bagheta.

Zburam încet spre casă,
Am fost la un simpozion,
În cale, o salcie pletoasă...
Ah, mare ghinion!

Sunt zâna Violeta,
Magii nu pot să fac,
În lac caut bagheta,
Copii să vă împac.



Un nufăr îmi e barcă
Şi far un licurici,
Din zori caut şi dacă
O voi găsi aici...

Magii vor prinde viaţă,
Schimba-voi din baghetă
Trufaşul în paiaţă
Şi melcul în rachetă.

Dintr-un banal dovleac
Voi face o trăsură,
Din ierburi, mare leac
Să-ţi pui în băutură

Din bine - în  mai bine,
Din bun - în foarte bun
Pe tine, pe oricine,
Voi face, cum îţi spun!

Sunt zâna Violeta,
În lac îmi e bagheta,
Veniţi, copii, să m-ajuaţi,
Magia să sălvaţi!
 de Nelly Păscălin


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu